World

U.S. challenges Kremlin with new Russian TV channel

President of Radio Free Europe/Radio Liberty (RFE/RL) Thomas Kent is pictured during an interview with AFP on February 20, 2017 at the headquarters of Radio Free Europe/Radio Liberty in Prague. Nearly three decades after it helped topple communist totalitarian regimes in Eastern Europe, the US state-funded Radio Free Europe/Radio Liberty is challenging Moscow again, this time with a new 24-hour TV news channel in Russian.

 
A version of this article appeared in the print edition of The Daily Star on March 01, 2017, on page 6.

Recommended

Advertisement

Comments

Your feedback is important to us!

We invite all our readers to share with us their views and comments about this article.

Disclaimer: Comments submitted by third parties on this site are the sole responsibility of the individual(s) whose content is submitted. The Daily Star accepts no responsibility for the content of comment(s), including, without limitation, any error, omission or inaccuracy therein. Please note that your email address will NOT appear on the site.

Alert: If you are facing problems with posting comments, please note that you must verify your email with Disqus prior to posting a comment. follow this link to make sure your account meets the requirements. (http://bit.ly/vDisqus)

comments powered by Disqus

Advertisement

FOLLOW THIS ARTICLE

Interested in knowing more about this story?

Click here